MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Giveaway I Love U Chocolate
                                           



Assalamualaikum


   da lame tak menaip.. huhu.. disebabkan keje.. hari ni aku da stop keje selama sebulan r aku keje.. alhamdulilah.. :)  tahun ni ramai yg buat giveaway yea? macam2 hadiah yg menarik diorang tawarkan.. actually aku ade ade jadi sponser untuk giveaway ni.. nak tgk? klik here sayang .. name aku yg owner tag hathirah hassim.. pade sesiapa yg da join to, doa2 r korang menang k.. hari ni last tarikhnye.. byk jugak r hadiah yg aku sponser to.. dalam 15hadiah.. hahaha.. ade lagi satu jugak aku jadi sponser tapi lom start lagi.. insyaallah nanti aku akan buat give away jugak.. sesiapa yg berminat nak jadi sponser untuk giveaway aku to, bole pm fb aku r klik comel sini .. malam ni aku terminat pulak tengok giveaway punye hadiah menarik n unik sangat sbb hadiahnye coklat ! sumpah best! mahal kot kalau kite order sendiri dekat luar.. alang2 dpt free.. sape yg tak nak kan, tipu r tak nak.. org gile pun nak jugak tau syg... korg jom r join! meriah kan lagi suasana.. memang ramai r yg join n aku salah sorg peminat tegar coklat!






SYARAT-SYARAT

1) Follow dan like page blog ni
2) Follow sponsor dan like pages
3) Buat satu entry bertajuk Giveaway "I Love U" Chocolate dan tampalkan banner kat atas dan link kan ke entry ini, pastu letak link penyertaan di komen entry ini sahaja.
4) TAMAT 13 JUN*seminggu sahaja*

FOLLOW SPONSOR*satu je*

LIKE PAGES




KLIK IKLAN*time kasih awk yg baik hati*


HADIAH DAN PEMBAHAGIAN

1) 10 KOTAK COKLAT (5 kotak special dan 5 kotak ucapan tahniah)
2) 5 kotak yang special tu pemenang boleh tulis 18 huruf pilihan dia sendiri!
3) 5 kotak lagi just tulis ucapan tahniah sahaja.
4) Pemenang 2 orang melalui Top Reffral akan mendapat coklat special dan 8 orang lagi melalui random


GAMBARAN COKLAT SPECIAL


boleh bagi pada yg tersayang...hehe



Bagi yang tak suka coklat, korang bolehlah bagi coklat ni untuk yang tersayang..opss bukan kepada pakwe or makwe je, bagi kat mak ke ayah ke atau befday kawan-kawan..semuanya terpulang kepada pemenang nak tulis apa dekat 18 huruf coklat tu..best kan??apa lagi..jomlah join!!

p/s: kalau nak menang dan jadi top reffral, promote segmen ni habisan-habisan ye??hehe..apa lagi jemput join semua^____^


Older Post | Newer Post