MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Maggie Cheese?


Assalamualaikum Readers :)




                                       korang smua da tido ke? aku memang selalu tido lambat kalau tak bole tido r.. hahahahaha. merepek jap pagi2 buta ni.. ^_^ sambil2 layan anime, tergerak jari jemari yang comel loteh ni, ewah ! loteh ke? :P huhu.. aku nak share sikit ni resepi yang maybe ade yang tak tau n tak pernah buat.. bunyinye agak pelik or menarik ye? hahahahaha.. nak tau ape bendanye? haaaaa... nak tau? betol nak tau?
aku nak share resepi aku sendiri yng mungkin orang tak pernah try lagi? maybe r kan.. kalau ade yang da try to bagoz r.. ni aku just nak share dengan peminat yang giler cheese macam aku walaupun aku ade lelah tetapi itu tak menghalang aku ok.. lalalalala.. nak tau ape resepinye?



                                          resepinye adelah Maggie Cheese !! haaaa....??? korang pernah try tak perisa maggie cheese? tak pernah? senang je buat , cam korang selalu masak maggie r.. cume ni just letak cheese so jadi r maggie cheese.. aku kalau makan maggie, aku suke maggie cheese yang berkuah.. bole hirup sup kuah cheese to.. tapi amaran ye.. kalau sesiapa ae lelah teruk to jangan r ambik risiko ye.. kalau bole jangan letak cheese banyak sangat sebab takut korang mual r pulak.. korang try tau.. sekian.. :)


Older Post | Newer Post