MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Tips: Elak Rasa Putus Cinta:
                                                                 

Assalamualaikum Readers :) 


Tips Elak Rasa Kecewa Putus Cinta



1.Dalam keadaan yang amat kecewa itu. kuatkan semangat anda. pergi ketempat yang ramai orang dan tanyakan mereka. "Sudahka anda menjelaskan cukai pendapatan anda?" hahaha!



2.Jika kita rindukan detik2 waktu bergayut ditelefon dan kita terasa begitu sukar untuk melupakan tabiat lama kita itu. cepat2 angkat telefon , dail sebarang nombor 103 Telekom Malaysia. petugas2 telekom malysia akan bersedia melayan sebarang pertanyaan anda. sekiranya anda dimarahi. Bagitahu mereka yang anda baru dikecewakan dan memerlukan seseorang untuk anda luahkan.. hahaha..



3. sekiranya anda terase terlalu rindu sehingga tidak dapat melelapkan mata. bangun! berdiri dan buat senaman ringan sebanyak 8 kali setiap sesi.


4. Anda rindu mendapatkan emial dari sidia? bukak account email baru yang dekad2 namanya macam email kekasih anda dan compose email berbentuk cinta dan rindu. hantarkan kepaade email anda yang selalu anda gunakan untuk berhubung denagn dia.


5. Marah pada si dia? itu normal! ambik bantal peluk anda. pakaikan bantal peluk anda seperti anda ingin kekasih anda bergaya. letakkan dihujung katil anda.Apabila anda telah bersedia, hamburkan segala yang terbuku dihati anda. luahkan segala2nya tapi awas, jangan sampai ade berlaku pernderaan pada bantal anda!


6.Jangan dengar lagu2 yang bole mengingatkan anda kepade si dia. aNda masih dibenarkan mendekati radio tetapi putarkan lagu2 yang anda benci seperti keroncong, lagu2 melayu deli dan irama asli. Bayangkan anda sedang menyanyikan lagu itu ditelingan si dia dan pastinya si dia akan menyampah mendegarnya..



7. Tanam segala harta benda pemberian si dia or buang sahaja lah atau bakar sahaja denagn lebih mudah.. sekian..


Older Post | Newer Post