MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Nak Tau Jantina Laptop Anda Jantan Ke Betina?
Assalamualaikum Readers :) 
 

             selamat pagi semua! tak tidur lagi? anyway thanks for coming again.. bhahahaha.. sori.. broken sikit english aku.. nak bagi tau ni yang esok aku da mule start keje ! yahooo!! pertame kali aku keje wei.. kire ni pengalaman pertame aku r.. harap2 esok berjalan dengan baik r.. amin.. esok ade sesiapa puasa untuk bulan rejab? kalau ade bagus r.. alhamdulilah.. ok r.. tak nak bebel2 panjang, takut korang boring kang.. ok.. pagi ni aku nak buat tutorial pasal, korang penah terpikir tak yang laptop korang ni jantan ke betina? laptop aku betina.. aww2! nak try tak? nak? ok jom try tutorial ni.. lets enjoy ok.. :)





1. Buka "Notepad" anda then paste kod di bawah di ruangan Notepad yang korang bukak tadi ye!



CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"


2. Then, anda klik "File" then klik "Save"..





3. "Save as File" anda tukar dengan All Files.. Pastikan anda Save di Desktop! senang nak cari dan memudahkan kerja..




4. Save a file name "love u.vbs" then Close Notepad bila dah buat cara di atas to!


5. Then double klik dekat love u.vbs then anda akan dengar "I LOVE YOU".. Cuba kuatkan speaker anda dan dengar betul2. Kalau dengar suara orang lelaki.. Maknanya jantina laptop you jantan.. Kalau perempuan maknaya jantina laptop you betina.. Faham?? sekian.. :)




Older Post | Newer Post