MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Tip: Tanda Lelaki Suka Dengan Si Dia



Assalamualaikum



Sikap Keibuan
banyak lelaki yang terpikat wanita yang bersikap keibuan, lembut, mengambil berat dan penuh kasih sayang.



Keanak-Anakkan
sifat keanak-anakan seorang wanita menjadi daya tarikan di mata lelaki. mereka berase terhibur dengan keletah anda. tetapi tentulah bukan sifat keanak-anakkan yang melampau dan menyakitkan hati tetapi sikap keanak-anakkan yang menyenangkan. misalnya kemanjaan wanita yang membangkitkan naluri kebapaan dan kelakian lelaki. wanita ceria memnbuat lelaki lebih berghairah.



Penuh Pengertian
lelaki menyukai wanita yang pandai menjaga penampilan agar sentiasa kelihatan cantik, bersih, kemas dan menarik. penampilan yang baik menunjukan wanita tersebut menghargai dirinya.



Komunikasi
lelaki tertarik dengan wanita yang pandai berkomunikasi dan boleh diajak berbual. walau topik perbualan yang disukai lelaki berbeza dengan topik kegemaran wanita. dia jugak tahu menjadi pendengar yang baik. lelaki juga suka dengan wanita yang suka bergurau dan pandai berjenaka.



Menghargai
wanita yang menghargai lelaki adalah wanita idaman lelaki. berbeza dengan wanita yang diperlakukan dengan lembut, lelaki suka dihargai, dipuji dengan ikhlas dan diberi kepercayaan.


Older Post | Newer Post