MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Tips Cinta: Jangan Terlalu Dibuai Perasaan
                                                             



Assalamualaikum Readers :) 


Ramai berpendapat cinta pada zaman remaja adalah cinta monyet? ohh no!! iaitu cinta yang tidak kekal.. betul ke ni? Bagaimanapun untuk bertemu dengan pasangan yang benar2 sesuai dengan anda bukanlah mudahkan? huhu.. masing2 ade cita rase sendiri.. Ada pasangan yang sudah menjalinkan hubungan bertahun2 tetapi putus jugak di tengah jalan.. tak semua yang begitu..







-Rasa Serasi

walaupun baru mengenalinye, tetapi anda merase seperti sudah mengenalinye sepanjang hayat. anda boleh berbual apa saja topik dengannya dan anda juga yakin bahawa dialah pasangan yang anda cari selama ini..





-Ketawa Bersama

Setiap kali bertemu, anda berdua pasti ketawa dan gembira. Apa saja perkara lucu yang dibualkan, anda pasti ketawa bersama. Itu menunjukkan anda berdua mempunyai banyak persamaan dalam pelbagai perkara.





-Tidak Pernah Meragui

Biarpun si dia jauh dari mata tetapi anda yakin dia sentiasa mengingati anda.. Anda juga tidak pernah ragu2 untuk membantunya jika dia dalam kesusahan kerana anda pasti dia juga akan bersama di saat anda memerlukannya.




-Tiada Masalah

Hubungan anda dengannya berjalan tanpa banyak masalah dan cabaran yang besar. Jika ada perselisihan faham sekaipun, ia sentiasa dapat diselsesaikan dengan kerana sentiasa ada pihak mengalah. Malah, apa saja yang dirancang berjalan lancar dan menjadikan anda berdua lebih bahagia.





-Membuat Keputusan Bersama

Anda berdua sering membuat keputusan demi kebaikan bersama dan bukannya untuk diri sendiri. Sering mengadakan perbincangan terutamanya mengenai masa depan membuatkan anda lebih memahami isi hati masing2.. sekian.. :)


ini hanya lah tips sahaja.. :) selainnye pikirlah yang positiv walaupun kadang2 kite terpaksa mengalah..


Older Post | Newer Post