MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Blog Muka Baru? =_=


Assalamualaikum Readers :)




                           mula2 sekali aku nak cakap yang aku da lame giler tak jejakkan ke blogger ni, disebabkan keletihan satu hal, lupe satu hal jugak dan pelupa.. ngee.. mane taknye, asyik dengan twitter dan game je.. hahaha.. rindu jugak dengan blog lame aku.. :( blog lame aku da tak bole bukak da, disebabkan da bape bulan tak bukak.. damn.. arghh!! sayang kot dekat blog lame to.. dari aku form 4 aku start join blogger ni.. bayangkan da 4 tahun da kan.. rugi2.. haish.. makin lame makin pelik aku tengok blog baru ni.. makin buruk tau.. aku lagi suke dan selesa dengan blog lame.. T_T 



                           nak tak nak terpakse r aku buat blog baru.. ni r hasilnye blog baru aku.. harap2 sangat lepas ni aku aktiv balek join blogger.. anyway aku baru je habis final ok.. makin lame keje aku dah macam ape da aku buat.. janji siap.. to r perangai aku.. markah pun dapat r cukup2 makan je.. bhahahaha.. korang bole tengok r hasil2 kerja aku yang cam ape ni.. ^_^


                                                            |

                                                            |
                                                            |
                                                            |
                                                           V







taraaa!!!!!!! ni final aku untuk sem ni.. nak tunjuk keje sem lepas malas.. hahaha.. haish.. punye susah r nak cari model.. masing2 bz.. naseb r ade kan.. kalau tak.. atototo.. sekian.. :)



| Newer Post