MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Lenovo?!







Assalamualaikum Readers :)





                        hari ni cuaca terase bahang gilekan.. kalau malam tak yah cakap , ingat sejuk r kalau time malam tapi same je, terase bahang jugak.. haha.. hari ni nak share citer yang laptop kesayangan aku masuk hospital..... pelik bunyinye? tapi to r kenyataannye.. laptop jenama lenovo memang cepat rosak yea? aku da jage elok2 pown same je.. ni da kali ketiga da rosak.. walaupun ade warranty tapi transport tak ade nak pergi.. nak kol orang lenovo? cam kol VVIP tau tak.. =_= kenyataan k.. nak tak nak, terpakse laburkan duit simpanan aku untuk membaiki laptop aku to.. herm.. ni on9 pown pinjam laptop kawan.. kesian dye tak ade laptop nak gune.. hahaha.. aku pinjam sehari sebab aku tak bole r kalau tak ade laptop... bapak bosan wei dekat umah sewa aku ni.. tv ade tapi rosak... nak tidor? kang malam aku tak bole tido.. ok r, to je r nak share..



                           SELAMAT BERCUTI PADE YANG TENGAH CUTI SEM NI.. sekian... :)


Older Post | Newer Post