MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
Pencarian Sponser! ^__^
Assalamualaikum 


                           selamat petang semua! hari ni aku nak cari sponser untuk giveaway pertama aku! yea! ni first time aku buat giveaway.. asyik jadi sponser je.. hahaha.. aku harap sgt ade yg sudi dan ikhlas jadi sponser untuk giveaway aku ni.. tarikh akan tamat pencarian sponser ikut berdasarkan seberapa ramai yg sponser.. sebelum to harus r patuh syarat2 berikut :





Hadiah yang bole disponser: 

  • DRESS, BLOUSE, BEG, T-SHIRT, ANYTHING POST ITEM ONLY CAN ACCEPT.
  • OTHERS barang akan dipertimbangkan.. :)


Syarat:
  • Follow blog 
  • Like Fanpage
  • Like twitter
  • follow facebook




Kelebihan menjadi sponser: 

  1. bole meningkatkan follower anda
  2. bole tingkatkan jualan pade sesiapa yg berniaga to
  3. mengeratkan siraturahim



harap sangat ade sambutan yang membrasangkan.. hadiah yg byk sahaje akan diterima.. :) sesiapa yg berbaik hati nak sponser to bole pm dekat fb aku ye.. pm fb 






Tarihk tamat mencari sponser:
17 jun 2013 (SUDAH TAMAT) SAJE JE NAK CEPATKAN.. HUHU..


Older Post | Newer Post