MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
HOT! RUGI TAK CUBE BEDAK TANAKA!




Assalamualaikum   


                              waaa! produk bedak tanaka ni sekarang memang laris! produk ni sesuai untuk kulit sensitv, ade masalah jerawat, ruam ke dan sebagainya.. produk bedak tanaka ni bukan sahaja untuk perempuan! lelaki pun bole pakai! aku jual dengan harga murah sahaja.. kalau korang bole tengok ade yg jual dengan harga rm30 r, rm40 r.. tapi aku jual 1 pcs hanya rm27 (FREE POSTAGE) kecuali sabah dan sarawak kene cas postage.. kalau ambek 2 pcs = rm50.. waaa.. murahkan? kalau ambek banyak lagi, aku bole kurangkan lagi.. aku sure korang puasa hati! yg aku jual ni berat dye 100g.. aku xjual 40g tau.. 


                                

                          jangan ragu2 ye gune produk ni.. :) insyaallah nampak kesannya.. actually aku baru jual bedak ni, ya allah laku sgt! macam goreng pisang.. customer aku banyak yg da berpuas hati! kalau betol 2 berminat bole pm ke fb aku ye KLIK FB .. tak pun bole terus sms ke 0195407078.. sebarang pertanyaan bole pm or sms ok.. ! sekian.. 


Older Post | Newer Post