MY UNPRIVACY BLOGGER
Big Boss

Annyeong fellas. I'm Hathirah. The owner of this blog. Me,sweet twoteen. Please be nice! love you! orang sedang skodeng blog hathirah!

Undiary Biodata Tutorial

Leave Surat Cinta Disini



klik sini untuk sewa tapak
My 1ST GIVEAWAY BY HATHIRAH



Letak Banner ni untuk memudahkan Kerja Anda :)

TAMAT SUDAH


Assalamualaikum  



                         hari ni tanggal 15 jun sempena hari sabtu.. ni adalah pertama kalinye aku buat giveaway ni.. alhamdulilah ramai jugak yg berminat jadi sponser untuk segmen aku ni.. walaupun blog aku tak sehebat cam blog2 yg laen.. kalau bole ikut r syarat2.. tuhan nampak.. sebab penah terkena.. :) tak salahkan ikut syarat2? bukan susahkan? Okey syarat2 yg harus peserta ikut :





1. SYARAT-SYARAT ;
  • Wajib Follow Blog aku ( akan terbatal jika peserta tak follow) //akan diperiksa//
  • Like Page aku   
  • Follow Twitter   (kalau tak ade dikecualikan) 























4. FOLLOW FACEBOOK SPONSER:









5. FOLLOW TWITTER SPONSER : (kalau tak ade tak yah follow)













cara-caranya: 
  1. Buat satu entry yg bertajuk " My 1ST Giveaway By Hathirah"
  2. Letak Banner dan backlin kan blog aku yg sudah disediakan diatas to (copy ctrl+C)
  3. wajib tag rakan sebelog comel anda seramai 4 orang (pastikan mereka harus tahu)
  4. Jangan lupe letak link entry anda dikotak komen kecil aku ok.





hadiah-hadiah yang bakal anda menang: 



tarikh bermula : 15 jun
tarikh tutup: 23 jun



aku mencari 24 pemenang.. kemungkinan tarikh tutup akan diubah.. akan terbatal jika kurang dari 20 org.. so ape tunggu lagi? jom r sertai.. jgn risau. aku akan gune random sebagai cabutan bertuah.. selamat berjaya kawan2! :)



Older Post | Newer Post